Sales & Event
Executive

Functieomschrijving Communicatie & PR Manager
Als Social Media & Communicatie Manager ben je verantwoordelijk voor de content en communicatie op social media en alle externe platformen. Je gaat de dialoog aan met (potentiële) gasten, partners en medewerkers. Je managed o.a. de contentplanningen voor alle zaken, hierin houdt je rekening met campagnes en speciale events. Je creatieve inzicht zorgt voor de ontwikkeling van nieuwe, verfrissende en unieke content. Je bent voordurend opzoek naar de laatste trends binnen het social media landschap en je speelt hier slim op in.
Daarnaast ben je een spin in het web als het gaat om PR, Media en Influencer Marketing. Je weet de juiste pers, platformen en influencers te koppelen aan campagnes van onze merken. Je bent verantwoordelijk voor deze trajecten van begin tot het gewensde eindresultaat.

Je sparringspartner: Marketing Manager
Team: Grafisch Vormgever, Social Media Stagiaire

Uitdagingen
Je werkt effectieve campagnes uit voor de merken van G.B.U B.V. Daarnaast bewaak je de online merkidentiteit van de verschillende concepten. Je ondersteunt van a tot z bij het opzetten van horecaconcepten in samenwerking met de Marketing Manager.

Vorige slide
Volgende slide

Zo ziet jouw week eruit

  • Het opzetten social media masterplannen voor Supperclub Cruise en Supper Clothing.
  • Het ontwikkelen van een online positionering voor het nieuw op te zetten Supper Hotel.
  • Het bewaking van de contentplanning i.c.m Marketing Manager
  • Het opzetten en uitvoeren van contentshoots.
  • Een stagiaire begeleiden die operationeel verantwoordelijk is voor de socials van Supperclub Cruise, Supper Clothing en het Supper Hotel.
  • Actief volgen van trends en ontwikkelingen omtrent social media om ten alle tijden te kunnen inspelen op de markt.
  • Het maken van diverse concept presentaties t.b.v eigen concepten.
  • Het bewaken van de merkidentiteit en huisstijl van alle zaken op alle platformen, ook op die van derden zoals de organisatoren van evenementen.
  • Samenwerken met grafisch vormgever t.b.v. visuals en video edits.
  • Actief onderzoek doen naar nieuwe mogelijkheden om juiste doelgroepen te bereiken.
  • Onderhouden en opzetten van samenwerkingen met influencers. Deze trajecten begeleid je tot het gewenste eindresultaat.
  • Zorg dragen voor aanwezigheid van PR & Media tijdens events.
  • Je bent het aanspreekpunt voor externe partijen en weet de merken van GBU te pluggen bij relevante platformen.

Uitdagingen
Je werkt effectieve campagnes uit voor de merken van G.B.U B.V. Daarnaast bewaak je de online merkidentiteit van de verschillende concepten. Je ondersteunt van a tot z bij het opzetten van horecaconcepten in samenwerking met de Marketing Manager.

Dit ben jij

  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie.
  • HBO werk- en denkniveau.
    groot netwerk aan journalisten en influencers.
    kennis van alle relevante social media platformen.
    ervaring met het bedenken en creëren van uiteenlopende content.
  • Uitstekende communicatievaardigheden
  • Nederlands en Engels zijn een must.
  • Goed in overzicht bewaren en je schakelt makkelijk tussen verschillende projecten.
  • Gestructureerd en je bent flexibel.

Wij bieden

  • Een competitief salaris.
  • Volop doorgroeimogelijkheden qua functie en salaris.
  • Prettige werksfeer en leuke collega’s.
  • Ruimte voor eigen initiatief en ideeën.
  • Een baan voor een langere periode.
  • Gunstige werktijden.
    50% korting in alle G.B.U B.V. restaurants.
  • 40 uur per week / fulltime contract.

Heb je interesse? Ben je enthousiast geworden en zie jij jezelf als dé persoon voor deze functie, reageer dan snel! We zien graag jouwe motivatie en cv per mail naar [email protected]